31/05/2010

Marken my love.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Just bought this wonderful book "Marken" by photographer Henk van der Leeden.I'ts a place nearby where I love to walk and wonder.
I also love the rich decorated folklore clothes and fabrics from there. A real feast for the eye!

5 comments:

  1. o wat een prachtige foto voor een vuurtorenliefhebber als ik ...

    ReplyDelete
  2. Eén van de kleurrijkste klederdrachten van Nederland. Ik vind het ook prachtig. Zaterdag bij het openluchtmuseum was een Marker dame zo'n wollen sjaal aan het weven. Erg leuk om te zien.
    Groetjes

    ReplyDelete
  3. In het tijdschrift Quiltmania staat op pag 57 een prachtige quilt "koninginnedag op Marken".
    Ook in die prachtige gele/rode/oranje tinten. Misschien leuk om in een tijdschriften winkel even in te zien?

    ReplyDelete
  4. @Marion: Ik ben gelijk naar dat blad in de winkel gaan kijken maar kon het helaas niet vinden...:(

    ReplyDelete
  5. Dit boek heb ik natuurlijk meteen gespot toen ik bij jullie oppaste ;- )
    Prachtige foto's!

    ReplyDelete